ח"כ קרעי מאשים: "מערכת המשפט 'מאתרגת' את ליברמן וגנץ"

אייל ראובן 1 Comment on ח"כ קרעי מאשים: "מערכת המשפט 'מאתרגת' את ליברמן וגנץ"

ח"כ שלמה קרעי ב'מהדורת הבוקר': "אין לנו פחד ממערכת המשפט. היא חשובה וצריך לתקן אותה בזהירות. בשנים האחרונות נחצו בה הרבה גבולות. אם ליברמן היה מהימין או חרדי – היינו רואים יעילות מדהימה של מערכת המשפט. אבל הוא מאותרג, כמו בני גנץ ופרשת 'המימד החמישי'"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחס לטענתו של יוסי כמיסה על ההצעה החמורה שהציע לו בעבר ליברמן לפגוע בניצב במשטרה. "אם היה מדובר במישהו מהימין או החרדים היינו מגלים איזו יעילות מדהימה יש למערכת המשפט. כשמדובר במישהו שחייב להיות מאותרג כי בלעדיו אין ממשלה – חייבים להשאיר אותו. אני חושב שזה השיקול לא רק לגבי ליברמן, גם בנושא פרשת המימד החמישי בה היה מעורב גנץ. מישהו בודק את כל הפרשות האלה בצד שלהם?"

הוא נשאל לגבי הפחד המשתק של הימין ממערכת המשפט והעובדה שכמעט לא נעשה דבר במשך 12 שנים: "בע"ה ננצח. אין פחד משתק. מערכת משפט היא אחד הדברים החשובים במדינה מתוקנת. לכן הכל נעשה מאוד בזהירות. כאשר בשנים האחרונות אתה מגלה שעוד ועוד גבולות נחצים ואתה מגלה את כל מה שגילינו בשנים האחרונות. היום ברור לכולם שצריך לעשות כאן תיקון משמעותי במערכת".

לדבריו "השמאל מנסה להסיט את הזרקור מכישלונותיהם לכיוון הסתה. לעורר אמוציות ע"י נושאים שנויים במחלוקת; הם גם מנסים להסתיר את זה שאין להם ממשלה בלי המשותפת".

הוא הדגיש "את מה שהממשלה עשתה בשנה האחרונה צריך לבטל. כדי שנוכל להגיע לשם צריך איחוד בגוש שלנו. ואני שומע שעוד לא ברור אם יהדות התורה תרוץ יחד ולדעתי צריך דגש מיוחד שם כדי שלא נאבד קולות".

קרעי נשאל לאיזה תפקיד הוא שואף? והשיב: "להביא את אותם 62 מנדטים. לגבי תפקידים אני סומך על יו"ר התנועה שישים אותי במקום הנכון לטובת אזרחי ישראל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מחילה… קשקוש. לא נתגלה בשנים האחרונות מלבד האש בגלימת נתניהו.
    בתי דריינוף. עמונה. נתיב האבות. מגרון. בקושי יישוב אחד הוקם במקום, ושאפו – אבל מערכת המשפט היא היא שאותרגה ע"י נתניהו בתקווה שאליו לא יגיעו.

    צריך היה להזכיר להם שנאום 2 המדינות 'לא על הפרק' אבל בעצם נתניהו לא חזר ממנו.